FLaS DizayN

44

55

DuyDum Ki Bazı İnsanlaR HaKKımDa İleRi GeRi KonuSuomuS KonuSTuKlLaRı YeTmiyo Gibi SitemDe Ki FlaShlarımı oDa FonLaRımı CaLıp SaGDa SoLDa Be nYapTım Die Hava Atıp DuRu0muS bu SanaLda SiTeLeRde Ben TeKim ÖLeDe KaLaCaqım unuTMayın FLaShDizayn Tek Ve CaKmaLaR ASLını Ya$aTıR BeNi Hep YASatıp Agzınıza TeSBiH eTTiğiniz İçin TSk EdeRim

Görsel

4 Yorum (+add yours?)

  1. suat
    Haz 05, 2013 @ 19:42:46

    slm bana SoN_DuRaK FLAS NIK YAPABILIRMISIN GUZEL OLURSA SIMDIDEN TŞK EDERİM

    Cevapla

  2. Faruk
    Kas 24, 2013 @ 12:23:36

    Kardeş Kimin Ne Dediğine bakma Milletin ağzı torba deil ki bağlayasın havlayan köpek ısırmaz unutma kardeş. söylerler söylerler susarlar..

    Cevapla

  3. yusuf
    Şub 17, 2014 @ 23:30:21

    slm gardas basarılarının devamını dılerım allah bu cıkdıgın basarılkı yolda sana ayrdımcı olur bugunde ben bırıne flash sözu verdım cok acıl doner ısen senden hasber beklıyor olacagım dj_yusuf_66_71@hotmail.com skyep

    Cevapla

  4. turgut çakır
    Tem 25, 2014 @ 22:38:15

    kardeşim emeğe saygı olmalı ellerin dert görmesin senden ricam reis flaşına
    TURGUT
    2461
    EKLERSEN MEMNUN OLURUM ŞİMDİDEN TŞK LER TABİKİ MÜSADEN OLURSA EKLEDİKTEN SONRA KULLANMAK İSTİYOM ALLAHA AMANET OL
    ŞİMDİDEN HAYIRLI BAYRAMLR

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

